کیت آموزشی ساخت 3 روبات خورشیدی




   خورشید منبع انرژی وحیات بر روی کره زمین است. امروزه انسان به دنبال استفاده از انرژی های سبز و پاکیزه نیروی این ستاره سوزان را نیز به خدمت گرفته است تا آنجا که حتی استفاده از انرژی خورشیدی وارد لوازم خانگی و اسباب بازیها نیز شده است. این کیت یکی از ابتدائی ترین و جالبترین کیت های خورشیدی است. بچه ها بسادگی می توانند 3 مدل مختلف شامل اسب بالدار، آموزش دهنده اسب و ارابه جنگی را بسازند. با این کیت بچه ها با تبدیل انرژی خورشیدی به مکانیکی و الکترونیکی و حرکتهای مختلف آشنا می شوند



کیت آموزشی ساخت 3 روبات خورشیدی (طرح اسب)


***برای مشاهده ی توضیحات بیشتر به ادامه..... بروید***

ا


کیت آموزشی ساخت 3 روبات خورشیدی (طرح اسب)

قیمت: 15000 تومان

خورشید منبع انرژی وحیات بر روی کره زمین است. امروزه انسان به دنبال استفاده از انرژی های سبز و پاکیزه نیروی این ستاره سوزان را نیز به خدمت گرفته است تا آنجا که حتی استفاده از انرژی خورشیدی وارد لوازم خانگی و اسباب بازیها نیز شده است. این کیت یکی از ابتدائی ترین و جالبترین کیت های خورشیدی است. بچه ها بسادگی می توانند 3 مدل مختلف شامل اسب بالدار، آموزش دهنده اسب و ارابه جنگی را بسازند. با این کیت بچه ها با تبدیل انرژی خورشیدی به مکانیکی و الکترونیکی و حرکتهای مختلف آشنا می شوند.

محتویات جعبه - دارای قطعات مکانیکی و الکترونیکی می باشد. - با نیروی خورشیدی کار می کند. - دارای دفترچه راهنمای تصویری می باشد.

برخی از ویژگیها
1) دارای دفترچه راهنمای تصویری می باشد.  2) با نیروی خورشیدی کار می کند.  3) دارای قطعات مکانیکی و الکترونیکی می باشد.  4) با این کیت بچه ها با تبدیل انرژی خورشیدی به مکانیکی و الکترونیکی تبدیل میکند.  5) بچه ها بسادگی می توانند 3 مدل مختلف شامل اسب بالدار، آموزش دهنده اسب است.


خرید کیت آموزشی ساخت 3 روبات خورشیدی (طرح اسب)


نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد این محصول سؤالی دارید در کادر زیر بنویسید.(اختیاری)

سؤال شما

در فیلد زیر تعیین کنید که قصد خرید چه تعداد از این محصول را دارید.

تعداد مورد نیاز 


aryamarket

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد